Sonntag, 14. Februar 2016

Kuckuck



Kuckuck, das Hasilein ist da. Ein kleiner Ostergruss. Der Stempel war ein Geschenk , leider kann ich deshalb die Firma nicht nennen da die Verpackung verloren ging. Benutzt habe ich für die Karte einen Tropfenfänger für Kaffee/Teekannen. Den habe ich mit Stempelfarbe gefärbt und mit einer Blume verschönert. Diesesmal habe ich Spectrum Noir PP5,PP4,PP1,LG5,BG6,TB4,TB3,TB1,CR1,CT1,DR1,FS8 und für den Hasen Copics YR61,YR20,YR000 verwendet.

Die Karte passt zu:
http://trimmiescraftchallenge.blogspot.de/2016/02/challenge-350-11th-of-february-make.html
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.de/2016/02/challenge-102-winners-100.html
http://getcreativechallenges.blogspot.de/2016/02/ch-32-must-include-hearts-winners-of-ch.html
http://our-crafty-corner.blogspot.de/2016/02/challenge-6.html

Kommentare:

  1. Very nice creation. I really like the cute image. Thank you for joining our "Hearts" challenge at Get Creative and good luck in the draw.

    Hugs from Finland,
    Eemeli {DT}

    AntwortenLöschen
  2. such a beautiful card thanks for sharing at Craft hope to see you back again this week

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful card. Thanks for joining us at Our Crafty Corner.

    Deni Xx

    AntwortenLöschen
  4. Hi, Fabulous project. All the embellishments fit perfectly together. Thank you for joining us at Our Crafty Corner Good luck. Hope to see you again for our next challenge.
    Erin Challenge Owner

    AntwortenLöschen